Viata de blonda. episodul RATB

21 Jul

Blonda-i blonda peste tot, ca-i club, ca-i facultate, ca-i piata… deci nici bus-ul nu face exceptie. Dupa o saptamana in care am mers zilnic cu ratb-ul, uneori si de 5-6 ori pe zi, platind de fiecare data, azi mi-am luat amenda.

Nu va mai spun ca aproape lesini de cald in orice vehicul, am mers pana la aeroport intr-o zi si credeam ca sunt in sauna…in 30 de minute efectiv aveam pantalonii uzi, si toata lumea in jurul meu era la fel, pentru ca, desigur, instalatiile de aer conditionat sunt mai mult stricate. Asta ca sa va faceti o idee in ce conditii se circula la suprafata in Bucuresti, la mijlocul lui iulie.

Revenind la povestea mea, azi m-am plimbat cu 300 de mi s-a acrit. Intr-un final, dupa lungi si obositoare peripetii extenuante (care au avut loc toata saptamana), asteptam dragut un 300 la piata Victoriei. Ca de obicei, un barbat se uita mai mult decat insistent la sanii mei, absolut fara jena, iar daca nu venea autobuzul jur ca-i trageam una. Ma urc frumos si ma asez, incerc sa nu ma mai gandesc ca soarele imi arde piele chiar si prin geamurile umbrite de reclame exterioare ale autobuzului, consolandu-ma cu gandul ca in 15 minute sunt acasa, fac un dus si dorm putin. N-ai sa vezi asa noroc.

Fix inainte de ultima statie, pam-pam: controlul. Acel “pot sa vad legitimatia dvs de calatorie” a fost ca o palma bine plasata pe obrazul meu. Am uitat, pur si simplu, sa validez acel card cretin cand m-am urcat in bus. Le-am spus ca am incercat sa o fac si n-a mers, mi-au explicat ca in alte conditii scapam mai usor, dar “bla bla acum nu se poate” si ca trebuie sa platesc amenda. Nu voi plati niciodata pe loc, pentru ca nu stiu daca banii aia chiar se duc la ratb si nu in buzunarul controlorilor, deci am ales amenda cealalta, care este 150 de lei dupa ultimele informatii. N-am semnat-o si n-o s-o platesc, astept sa ma prezint la proces sa-i explic si judecatorului ce zi am avut. Nu ma iarta, dar macar ii tin din treaba.

Concluzii: Oricat de obositi ati fi, daca totusi calatoriti cinstit, nu fiti tampiti si validati cardul la urcarea in bus. Nu faceti ca mine.

Facebook poate sa astepte, nu-l mai verificati de fiecare data, insistent, cand va urcati intr-un mijloc de transport. Nu faceti ca mine.

Si da, azi am plans pentru ca sunt proasta. Cred ca tre sa-mi schimb culoarea la par.

 

 

 

2 Responses to “Viata de blonda. episodul RATB”

  1. Drd Emil Calinescu July 21, 2012 at 18:46 #

    Eu am abonament. Nu trebuie sa validez nimic. La abonament simplul fapt ca-l in buzunar e de ajuns. Tu probabil ai card electronic 🙂 Ala trebuie validat.

    Astept cu interes episodul urmator 😀

    • roxilazar July 21, 2012 at 19:02 #

      nuam ab ca nu stau in bucuresti cat sa fie rentabil sa-l iau…acum cu patania asta, devine rentabil :))

Leave a Reply

