Cum supravietuiesti Bucurestiului iarna?

25 Jan

A nins recent si canalizarea nu mai face fata, drept pentru care, in timpul zilei se flescaieste toata zapada si in preajma intersectiilor se formeaza mici lacuri. Am mers azi de la Universitate la Unirii si am auzit injuraturi ca in nicio alta zi. Toate indreptate spre iarna, spre balti si spre administratia incapabila sa faca fata “iernii”.

Eu eram singura satisfacuta,singura care se bucura de iarna in capitala.Pentru ca purtam CIZME DE CAUCIUC!

Ca fapt divers, va spun ca urasc UGG-urile, nu le-as purta decat in casa sau undeva la munte, izolata de civilizatie. Pe de alta parte, sunt o mare fana a cizmelor de cauciuc, pe care vi le recomand cu mare drag, iarna pe zapada si in orice alt sezon pe ploaie.

Cumparati-va o pereche cu un numar mai mare si incaltati sosete groase, acesta e sfatul meu pentru o iarna calduroasa si uscata 🙂

Cizmele mele sunt luate de la Decathlon, nu cred ca e niciun secret in asta. Costa 60 ron si am vazut la multe fete prin oras, deci nu am motive sa-mi ascund sursa :))

Voi cum faceti fata iernii in capitala?

7 Responses to “Cum supravietuiesti Bucurestiului iarna?”

  1. mariuca nastasiu January 28, 2012 at 00:32 #

    fac fatza iernii din capitala stand in casa :))

  2. ana February 20, 2012 at 15:32 #

    buna. eu mi-am cumparat ieri cizmele si nu prea inteleg cum sa fac sa le descalt mai usor. tu ai descoperit vreo metoda de cand le porti? merci!

  3. ana February 21, 2012 at 12:05 #

    si cumvase intampla ca si in ale tale sa intre putina apa? bine eu am trecut prin foarte multe balti, dar nu ma asteptam sa se intample asta! 😦

    • roxilazar February 21, 2012 at 20:55 #

      buna 🙂 e intradevar mai greu sa le descalti, eu apas alternativ pe varf si apoi trag de calcaie. Motivul pentru care se descalta greu e explicabil fizic astfel: Pe masura ce tu tragi piciorul si inauntru nu intra aer, acolo se formeaza vid si asta impedica scoaterea usoara. Deci, prin orice modalitate reusesti sa bagi putin aer pe masura ce scoti piciorul, vei reusi sa le descalti repede 😀 cat despre apa,nu am avut probleme cu ele pana acum 🙂

      anunta-ma daca-ti e de folos!

      xox

  4. ana February 22, 2012 at 13:06 #

    merci frumos pt raspuns! mie mi-ar fi luat ceva timp sa ma gandesc la aceasta problema de fizica (nici ca as fi fost prea buna vreodata la aceasta materie :)) ). o sa incerc totusi cu un descaltator, poate o sa fie mai bine. oricum, cea mai mare dezamagire a mea este faptul ca imi intra apa in ele. nu multa, cateva picaturi, dar suficient cat sa ma deranjeze. :(( mi-am batut capul sa inteleg cum e posibil, dar nu am gasit vreun raspuns, cel putin nu unul plauzibil. ma gandeam ca probabil, acolo, in zona unde se flexeaza cizma atunci cand mergi, poate ca acolo nu sunt bine lipite cizmele mele si de aceea se intampla sa-mi gasesc sosetele umede dupa ce le descalt. chiar doream sa te mai intreb daca in timp ale tale au avut patit ceva in locul acela. nu stiu, la mine e prima pereche, si mi-am zis sa te intreb pe tine care esti veterana in materie de cizme de cauciuc. te pup.

  5. roxilazar February 23, 2012 at 17:49 #

    mie nu-mi intra apa in ele, dar daca le tin mult in picioare, tocmai din cauza ca sunt strimte si nu intra aer in ele, picioarele transpira si asta e singurul motiv pentru care as avea sosetele ude dupa ce le port…nu mi s-au dezlipit pana acum cizmele de cauciuc si am 3 perechi…daca au o problema tehnica, incearca sa le duci inapoi sa ti le schimbe…:)

Leave a Reply

